.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند. سران گروه ۲۰ پابرهنه در قبر گاندی+ تصاوير
سران گروه ۲۰ پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند بایدن دمپایی نمدی به پا کردند.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
خطیب‌زاده: لغو روادید عراق برای تردد‌های هوایی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که لغو روادید عراق برای اتباع ایرانی در حال حاضر برای ترددهای هوایی است. (ادامه)
اسلامی: مذاکرات سازنده بود/ با گروسی برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق کردیم
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران گفت «مذاکرات سازنده ای را انجام دادیم و قرار شد مدیرکل در آینده نزدیک به تهران سفر کند.» (ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید. پنج نکته بسیار مهم درباره جهان که هیچکس از آن نمی داند
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید.(ادامه)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت. گزارشی از نمایش های مضحک نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل: از نمودار بمبی تا تورقوزآباد(خبر)
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی این بار در نمایشی جدید و با عکسی از تورقوزآباد و چند عکس و نقشه بزرگ شده دیگر در دست، در پشت همان تریبون آشنا قرار گرفت.(ادامه)
 تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند 




دولت آمریکا عزم آن دارد که کلیه نهادهای بین‌المللی را بی‌خاصیت سازد/سیاست ایران؛ تعهد در برابر تعهد،نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید/با چه معیاری می‌توانیم با دولت بدعهد آمریکا،عهدی تازه ببندیم/ برای گفت‌و‌گو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست(خبر)
تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند (ادامه)
شکست آمریکا و سه متحدش در برابر ایران در آژانس
اظهارات علیه ایران تلاشی بی‌ثمر برای انحراف افکار جامعه بین‌المللی از جنایاتی است که آنها در نقض کلیه قواعد بشردوستانه در یمن مرتکب می‌شوند.(ادامه)
کارنامه رییس جمهوری در سالی که گذشت
رییس جمهوری اسلامی ایران در طول یکسال گذشته علاوه بر سفرهای داخلی و افتتاح طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای ، سفرهای خارجی و دیدار با همتایان ودیگر مقامات کشورها را در برنامه های خود داشت و در هر یک از این دیدارها همواره بر توسعه روابط دوجانبه تاکید می کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه گفت:‌ باور ما این است که بر هم زدن یک جانبه برجام به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود روحانی: روسیه دوست، همسایه و شریک راهبردی ایران است/ پوتین:‌ برجام ارتباطی با مسائل موشکی ایران ندارد
رئیس‌جمهور روسیه گفت:‌ باور ما این است که بر هم زدن یک جانبه برجام به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود(ادامه)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود. امضای بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحاتی تاریخ جهان در ریاض/ خط و نشان ۴۶۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها برای جمهوری اسلامی(خبر)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر برجام اجرا نمی‌شد، تحریم‌ها به حالت قبلی باقی می‌ماند و تصاعدی پیشرفت نمی کرد درآمد نفتی امسال ما به حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسید اما با اجرای برجام تا پایان این سال درآمد نفتی ما حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اگر این پول را نداشتیم حقوق اقشار مختلف جامعه را از کجا باید تامین می‌کردیم؟



از واکنش به کاندیداتوری درسال96 تا تشریح نتایج برجام،‌ خرید هواپیما و ایجاد اشتغال، رکود و...(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: اگر برجام اجرا نمی‌شد، تحریم‌ها به حالت قبلی باقی می‌ماند و تصاعدی پیشرفت نمی کرد درآمد نفتی امسال ما به حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسید اما با اجرای برجام تا پایان این سال درآمد نفتی ما حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اگر این پول را نداشتیم حقوق اقشار مختلف جامعه را از کجا باید تامین می‌کردیم؟ (ادامه)
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند. همه آنچه روحانی در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی گفت/ از قول های اقتصادی رئیس جمهور تا اظهارات درباره دلار، انتخابات،خرید هواپیما، برجام و ...
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند.(ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد.

پس از 12 سال در زندان باز شد/ وزرا بنگاه‌های اقتصادی را دو دستی چسبیده‌اند/ حرفهایم بماند برای کتاب خاطرات
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد. (ادامه)
تذکر ۲۵ نماینده به روحانی
در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور قرائت شد. (ادامه)
شنود تلفن های احمدی نژاد توسط آژانس امنیت ملی امریکا
(ادامه)
توافق هسته ای قطعی شد
اگرچه قرار بود مذاکرات ایران و 1+5 تا پایان روز جمعه 9 جولای یعنی پایان ضرب الاجل کنگره برای بررسی یک ماهه توافق به پایان برسد اما فرایند مذااکرات نشان داد که با زیاده خواهی امریکایی ها در دقیقه نود امکان توافق وجود ندارد. با این حال پس از پایان ضرب الاجل دو طرف یک بار دیگر مذاکرات را چند روز تمدید کردند و امروز پایان این مهلت خواهد بود!(ادامه)
خاطره روحانی ازجلسه هسته‌ای با احمدی‌نژاد
آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم. گفتم اولاً آژانس نمی‌تواند بپذیرد، چون برای مخارج آژانس و...(ادامه)
متن کامل بیانیه آمریکا در شورای حکام
(ادامه)
پرونده هسته‌ای علیه ایران مزخرف است
ارزیابی اخیر صورت گرفته توسط سازمان های جاسوسی آمریکا که به طورگسترده ای سازگار با یافته های اطلاعاتی سال 2007 است ، این نتیجه را به دست داده است که به گفته مقامات اسبق و فعلی آمریکایی، ایران یک سال پیشتربرنامه سلاح هسته ای خود را متوقف کرده است و این پرونده تنها یک طرح ساده لوحانه دیگر برای صدمه زدن به روسیه است.(ادامه)
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به مدت ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه به تشریح آنچه در ۹ روز رایزنی هسته‌ای در لوزان گذشت و پرداخت.
شفاف سازی ظریف از ابهامات توافق سوییس/ از نحوه لغو تحریم ها تا نوع بازرسی آژانس و...
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به مدت ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه به تشریح آنچه در ۹ روز رایزنی هسته‌ای در لوزان گذشت و پرداخت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.